Amb aquesta UCE motor obtindrem un sistema de gestió d'encesa i injecció flexible i configurable, que funcionarà en la majoria de motors de cicle Otto. Les funcionalitats que Speeduino te actualment disponibles són:

  • Mapes d'encesa i de combustible 16x16 3D, funcionant tant amb TPS(Alpha-N) com MAP (Densitat aire).
  • Suport de motors fins a 8 cilindres amb gestió d'encesa i injecció. 4 canals de sortida d'encesa i 4 canals de sortida d'injecció.
    • Motors de 1,2,3 i 4 cilindres amb injecció i encesa seqüencial.
    • Motors de 6 i 8 cilindres amb encesa per guspira perduda i 2 dolls per cicle.
  • En motors de fins a 4 cilindres mapa 6x6 3D per tuning individual per cilindre.
  • Enriquiment post engegada.
  • Limitacions de revolucions màximes del motor (basades en l'encesa amb configuració dura i tova).
  • Enriquiment específic durant l'engegada, temps dwell i avanç d'encesa.
  • Captura de logs a través de TunerStudio.
  • Enregistrament de les dents del volant motor d'alta velocitat.
  • Calibratge del TPS a través de TunerStudio.
  • Calibratge dels sensors de temperatura (IAT), refrigerant (CLT) i oxigen (O2) a través de TunerStudio.
  • Enriquiment d'escalfament del motor.
  • Enriquiment basat en l'acceleració (percentatge del TPS durant el temps).
  • Port de sortida pel rellotge comptador de revolucions.
  • Activació i desactivació de la bomba de combustible (amb excitació abans d'engegada).
  • Protecció de sobre dwell i cicle de treball.
  • Compensació del dwell i temps d'injecció segons el voltatge de la bateria.
  • Suport modular de varis tipus de senyals d'encesa. Descodificadors suportats:
    • Dent faltant (per exemple 36-1, 60-2, etc).
    • Doble descodificador de dents (en el cigonyal i en l'arbre de lleves).
    • Distribuïdor bàsic.
    • GM 7X.
    • GM 24X.
    • 4G63 aka 4/2.
    • 'Jeep 2000'.
    • Audi 135.
    • Miata 99-05.
    • Honda D17 (12 + 1).
    • Nissan 360.
    • Subaru 6/7.
    • Nous descodificadors sota requeriment...
  • Control de ralentí de bucle obert i tancat (PWM i pas a pas).
  • Control amb bucle tancat del turbo.
  • Control amb bucle obert del VVT.
  • Tall d'injecció en desacceleració (DFCO).
  • Control de l'engegada.
  • Combustible flex.
  • Autoajustament basat en el sensor d'oxigen (es necessita una versió de TunerStudio de pagament).